Monthly Archives: Şubat 2013

film çeviriyoruz burada kardeşim

Antalyanın merkezinde cam piramitin yanı başında bugüne kadar nasıl görmedim tövbe estağfurullah dediğim bir park gördüm geçen hafta. Altın portakal ödüllü filmlerin ve oyuncuların isimlerinin yazılı olduğu minnoş bir sokaktan geçip yeşilliğe çıkınca karşınıza çıkıveriyor set ekibi. Kaçırmadık, çeviriverdik bi … Okumaya devam et

gezi, iyi şeyler içinde yayınlandı | , ile etiketlendi | Yorum bırakın

öfke

Kendi kendime bir disiplin olsun, soyut konularda da kendimi zorlayayım bakayım derken önüme öfke konusu çıktı, hadi dedim düşün düşün ne çekebilirsin…İlk aklıma gelen trafikte sürücülerin yaşadığı öfke oldu çünkü en sakin adamı bile bir anda canavara dönüştürebilen bir güç … Okumaya devam et

fotoğraf zorlamaları, insan içinde yayınlandı | ile etiketlendi | 2 Yorum

sevgililer günü

14 Şubat malum kapitalizmin bir tuzağı aman çok para harcamayın falan ama belki de içimizdekini dökmek için de bir fırsat :) Geçmiş sevgililer gününüz kutlu olsun…

insan, iyi şeyler, şehir içinde yayınlandı | , ile etiketlendi | Yorum bırakın

havadan sudan

Ankarada havalar şu sıralar kendini kaybetti, şubat ayını ortalayacağımız(ortalansın istiyorum da biraz, torpil geçtim :) ) şu günlerde 15 dereceyle baharı yaşıyoruz. Sevinsek mi üzülsek mi bilemedim, kendim için sevinsem kendini şaşırmış ağaç, çiçek, böcük için üzülüyorum. Neyse bu güzel … Okumaya devam et

aile, gezi, şehir içinde yayınlandı | , , ile etiketlendi | Yorum bırakın