Category Archives: gezi

sonbahar, karmaşık ruh halleri, yapraklar falan

Ankara’ya en yakışan mevsim sonbahar, gözüme en güzel göründüğü ay da Eylül dür. Daha da zorlayasım yok hiç güzelliklerini sıralamak için, malum özellikle son yıllarda, kendisinin muhteşem belediyesiyle çirkinleşmekteki hızı tartışılmaz. Çocukluğumda böyle hatırlamıyorum, büyük ağaçlar, sempatik komşular, insanlar, tanıdık … Okumaya devam et

aile, gezi, insan, iyi şeyler, sonbahar, şehir içinde yayınlandı | , , , ile etiketlendi | 2 Yorum

ankara, kale, kediler ve çarşılar

Doğdum doğalı bu şehirde olup da bu postu hala yapmamışım, hem de bir fotoğraf blogunda, şaka gibi. Ankara’da eli fotoğraf makinesi tutan herkesin değişmez mekanıdır Kale, bilen bilir, olmazsa olmazdır burada fotoğraf çekmek, yapılmazsa yazıktır, günahtır. Bir mekanda turist olmayı … Okumaya devam et

aile, gezi, iyi şeyler, sonbahar, şehir içinde yayınlandı | , , , , , ile etiketlendi | 3 Yorum

Karaburun – devam

Karaburun turumuza devam edelim kaldığımız yerden…Burnun diğer tarafına, limana doğru gidiyoruz şimdi de, burası en hareketli yeri sayılır Karaburun’un, restoranlar, kafeler burda, hepsiiii burada. Karaburun un meşhur pansiyonu ve restoranı Number One, adı üstünde bir numara kendisi. Deniz mahsülleri, balık, … Okumaya devam et

güzel ve yalnız ülkem, gezi, iyi şeyler içinde yayınlandı | , , , ile etiketlendi | Yorum bırakın

Karaburun

Aslında hiç iddialı değilim böyle gezi yazısı yazmakta, beceremiyorum da, istedim ki çektiğim fotoğrafları paylaşayım, hem belki birileri de etkilenip gidip görmek hissetmek falan (belki tam aradığı şey burda vardır :P) ister. Zaten bu gezi yazısı, gurme kültürü vb. konularında … Okumaya devam et

güzel ve yalnız ülkem, gezi içinde yayınlandı | , , , , ile etiketlendi | Yorum bırakın

havadan sudan

Bu fotoğrafı buraya koymak istedim, bir de bu başlığı atmak istedim, aslında 17 Ağustos tarihi ile ilgili birşey de yazmak istedim ama bir türlü yazamadım, ancak canım sıkıldı. Saçma sapan oldu ama hayırlısı :) nihayet bir instagram hesabı aldım kendime, … Okumaya devam et

fotoğraf zorlamaları, gezi içinde yayınlandı | Yorum bırakın

herkese mutlu ve huzurlu bayramlar!

Bu bayram Karaburun dan bildiriyoruz, malum iki çocukla gözlemleyebildiklerimi (!) bilahare önümüzdeki postta anlatayım. Hem zamana not olsun, adım üstümde :) şimdilik: sevgiler!

gezi, iyi şeyler içinde yayınlandı | , , ile etiketlendi | 2 Yorum

tatil nedir, ne değildir ?

Kısaca, Ankara dan şöyle ayrılasım: Tatile de şöyle gidesim var, ilgili makamlara duyurulur :)

aile, gezi, iyi şeyler, kırsal, ruh halleri, şehir içinde yayınlandı | , , ile etiketlendi | Yorum bırakın